Известие

Collapse
No announcement yet.

Шашми с Дебитомер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    А ако има проблем с ЕГР-а кво правиме,недейте да говорите наизуст
    EGR съм го изолиралирал електронно,интересува ме попринцип колко е приблизителния диапазон на работа на дебитомера(от 300 до ?!?!///премерено с фиатЕцуСкан или алфадилг.... )защото колата е мудна в на4алото и към края също

    Comment


    • #17
      Какво е значението къде има проблем ?
      Нали говорим за стоиности при изправен мотор !
      При мен с фиатекускан показва колко въздух засмуква и паралелно от колко се нуждае мотора за правилна смес. На празен ход е около 300 при нужни 300 ,подване на газ на 4200об ми дава,че се нуждае 1000/1100 а дебитомера ми отчита,че влиза окло 650 възможно е самата програма да дава отклонение.
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • #18
        Ще се радвам, ако някой сподели какви наистина трябва да са нормалните стойности, които трябва да показва дебила...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
          При мен с фиатекускан показва колко въздух засмуква и паралелно от колко се нуждае мотора за правилна смес. На празен ход е около 300 при нужни 300 ,подване на газ на 4200об ми дава,че се нуждае 1000/1100 а дебитомера ми отчита,че влиза окло 650 възможно е самата програма да дава отклонение.
          Подобни са стойностите и при мен. Обаче и за момент не съм се усъмнил в дебитомера, при положение, че знам какви лайна имам в смукателните колектори заради пустия му ЕГР (който пък работи!). Когато си сменях термостата се наложи да сваля доста неща около него и видимо сечението на тръбите беше станало наполовина заради натрупаните сажди. При Подаване на газ, докъм 600-650кг/ч стойностите на Засмукания въздух и на необходимия успяват да се настигнат, но нагоре започват да се разминават сериозно -при необходими 1300кг/ч, подаваният въздух продължава да си е 600-650 и толкоз. Смятам, че това е обяснимо. Не мога да намеря време обаче да разглобя колекторите и да почистя всичко.

          Comment


          • #20
            А да не би тези стойности да са mg/i (милиграм за цикъл на цилиндър)? Хм?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              А, ми, като нищо! Просто копирах дименсиите наготово от предишните постове на колегите без да се замисля. Всъщност не знам какво е измерението, но цифрите са такива.

              Comment


              • #22
                Моя съвет е да ги гледате тези цифрички в движение под товар Току виж се получили по-смислени данни
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Ми кажи нещо за моите, които са под товар и то як

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                    Ми кажи нещо за моите, които са под товар и то як
                    Спам, какво друго може да се каже ?!?

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                      Спам, какво друго може да се каже ?!?
                      Защо спам?
                      Колегата пита какви стойности дава деб 180. Аз качих данни за моята кола, а дали ще му вършат работа - не знам.

                      Някой нещо каза ли, на въпроса му относно дебита?

                      Едни ремонтират, други продават - не искат да дават Know how... и са си прави. Аз каквото знам го казвам, пък дали е така... не претендирам!

                      Comment

                      Working...
                      X